براساس آمارهای بدست آمده، سالانه تعداد قابل توجهی از ایرانیان برای دستیابی به رفاه اجتماعی، شغل مناسب یا تحصیلات بهتر به کشورهای مختلف مهاجرت می‌کنند. محققان اظهار داشته­اند كه تأثیرات روانشناختی بسیار روشنی وجود دارد كه ناشی از مهاجرت است. برخی از مهاجران ممکن است بعد از مهاجرت با افسردگی و چالش­های مربوط به سلامت روان مواجه شوند. آنها وقتی می­بینند که باید یک زبان جدید بیاموزند و از طریق آن تکلم کنند، احساس اضطراب می کنند . مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور از بسیاری از جهات برای این عزیزان حائز اهمیت است. از آنجا که ایرانیان مقیم خارج از کشور، از دل فرهنگ ایرانی خارج شده اند، اغلب نمی توانند احساسات و شرایط زندگی خود را برای یک مشاوره غیر فارسی زبان مطرح کنند. از این رو شاهد این موضوع هستیم که این عزیزان بیش از پیش نیاز دارند با روانشناس و مشاوره  ایرانی ارتباط برقرار کنند.

مهاجرت به یک کشور جدید، برای اکثر افراد استرس و فشارهای روانی را به همراه دارد. آشنا نبودن با زبان و فرهنگ آن جامعه احساساتی را در فرد مهاجر ایجاد می‌کند که ممکن است احساس ناراحتی و دلتنگی داشته باشد. از این رو بهره بردن از مشاور در مراحل جدی‌تر، می‌تواند کمک بسیار بزرگی به فرد مورد نظر کند. مشاوری که با ریشه فرهنگی فرد آشنا باشد می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را تحلیل کنید، با چالش‌ها کنار بیایید و با مشکلات بهداشت روان مقابله کنید.

 

جلسات مشاوره به مدت 45 دقیقه بوده و هزینه هر جلسه 20 یورو می باشد که امکان پرداخت در خارج کشور نیز برای شما عزیران فراهم شده است ( حساب بانکی ، Paypal) . راه های ارتباطی برای درخواست جلسات مشاوره :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید